Plus ca acum exista optiunea sa iti preintalat sistemul linux. poti sa
cumperi server cu linux inclusiv cu suport inclus. your choice. E
drept ca nu la HP.
http://www-03.ibm.com/servers/eserver/linux/xseries/
Ender

On 9/27/06, Daniel Vrabioiu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
On 9/27/06, fffffh <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Tot legat de acest subiect care sistem e mai compatibil cu RHEL de
> exemplu un server lowend de la IBM/HP, sau unul asamblat in .ro ?

 nu stiu cum sa spun.. dar.. nu-mi vine sa cred ca intrebi asta..
depinde ce vrei sa faci cu serverul.. poti spune ca cele brandname
sunt mai sanatos asamblate, mai bine gandite, mai reliable, orice..
dar nu mai compatibile.. adica, linux's not windows.. merge pe o
multime de dubiosenii de platforme.. are drivere si pentru masina de
calcat..

nu cred ca ai de ce sa iti faci probleme, sau nu pe partea de compatibilitate..
acum, nu stiu ce vrei tu sa faci cu el, daca e ceva life-critical
poate ar exista alte raspunsuri..

spune-ne povestea serverului si poate primesti niste recomandari
serioase si la obiect.. altfel e greu de ghicit

--
danyvip

Saying Java is good because it works on all platforms is like saying
anal sex is good because it works on all genders.