Dan Uscatu wrote:
  Merge făcut update cu yum de la FC5 la FC6test3?

teoretic da, dar depinde cit tii la sistemul tau :)
eu am facut aseara de la fc4 la fc5 si m-am ales cu un frumos cannot find root, de am copiat la date toata noaptea.
N-am nimic vital pe el încă... deşi am ceva la care n-aş renunţa... mai bine îmi scriu şi ceva discuri înainte ;) Ştiu însă sigur că s-a dat mult din nas la upgrade-urile de la FC3 la FC4. De FC4->FC5 nu ştiam nimic, pentru că am încercat FC5test1 la care se spunea în announcement că "Nu va merge" (TM).
  Dorin