mai multe lamuri pt rezolvarea problemei. sistemul monta automat cd-urile
respectiv dvd-urile inainte de rularea scriptului
http://www.ubuntulinux.nl/files/diskmounter pt montarea automata a
partitiilor de windows. cum nu am pus chior scriptul ala fara sa stiu ce
contine va dati seama ca nu prea stiu pe unde sa scot camasa.
multumesc pt vreo mana de ajutor.