On Tue, 2007-02-27 at 16:49 +0200, George-Cristian Bîrzan wrote:

> Ha! Ta-da. rmmod pcspkr :-D
>
> Asta pentru ca vad ca in .evolution/ nu sunt tinute prea multe chestii.
> Bleh.

.gconf/apps/evolution

Si totusi de ce evolution?
Incepi sa suni ca si oamenii aia care vor sa-si instaleze linux pentru
ca au auzit ei ca e cool dar il dumpeaza peste 5 minute pentru ca nu le
merge exact ca windows-ul si dupa aceea il mai si porcaiesc.

--
Cioby

Opiniile exprimate nu apartin nici unei companii.
Nu sunt sigur nici macar ca sunt ale mele.