am vandut vreo 3 brother-uri, ce-i drept mai ieftine.

+ se instaleaza pe linux cu ochii inchisi ( la HP poate fi enervant de exemplu )
+ mi se par f. bine gandite
+ sunt f. rapide ( se incalzesc repede )
+ refill se face relativ simplu, la centrele autorizate ;)
+ se gasesc cartuse compatibile ( evident mai ieftine decat cele orig, care nu stiu cat sunt ) - aceste cartuse compatibile, la una din imprimante "nu intrau", a trebui ca clientul sa "pileasca" niste plastice mici ; nu stiu daca e vina alora cu cartusele sau a celor cu imprimanta.
- primul cartus e cam gol ( 2000 ? , sau 500 ? don't remember )
+ nu m-a sunat nici unul din clienti sa aiba cea mai mica plangere relativ la ea

un prieten si-a luat o multifunctionala laser ( brother ) , f. multumit pana acum.

parerea mea despre HP: oamenii se plicitisesc si nu au chef sa faca un driver calumea care sa mearga la un numar mare de imprimante ; trebuie mereu sa fii inventiv si le umplu constant frigiderul

parerea mea despre lexmark: varza cu carne

in schimb parerea despre xerox este buna, nu stiu la cati bani gasesti ce vrei dar pana acum xerox are numai bile albe.

lonely wolf wrote:
Servus

   Am nevoie de 2 noi imprimante, pt care cerintele sint
- sa nu depaseasca {cu mult) 300 euro (+ TVA)
- duplex printing
- network
- sa n-am batai de cap cu ele din linux ( a se citi Centos 3 / 4 / 5)
- daca merg si din Windows, cu atit mai bine, dar mi se filfiie

   Dupa o prima trecere in revista, am ramas cu urmatoarele variante:
HP P2055DN *http://tinyurl.com/q547d9 *- 303 Euro + TVA

Brother HL 5250 DN 28ppm, network+duplex, 32MB, 1200x1200dpi, 250+50 coli 178 Euro + TVA http://www.brother-usa.com/Printer/modeldetail.aspx?PRODUCTID=HL5250DN&tab=spec

Brother HL 5270DN 28 ppm DOS + Duplex + Network, 32MB, 1200*1200dpi, 250 tava+50 manual 227 Euro + TVA http://www.brother.com.au/Products/Printer_TechSpec.asp?ProductID=200&ProductTypeID=1&FeatureGroup=all&subCategoryID=4

De HP stiu ca e suportat in linux gara greturi, am citeva animale cu JetDirect (hp30xx, hp1022) de mult timp si merg impecabil. Reincarcarea cartuselor m-a costat (in functie de model) intre 15 si 30 USD. Aparent cele doua modele Brother ar fi incluse in foomatic (cel putin in Centos 5), iar garantia de 2 ani (fata de 1 la HP) e tentanta (da, stiu ca oficial toti tipa daca nu folosesti constant cartuse originale). M-ar interesa experienta de la cei care au folosit modelele mai sus descrise, in special:
- fiabilitate
- cost intretinere / exploatare
- compatibilitate cu linux
Eventual daca aveti alte sugestii de imprimante similare, nu va sfiiti sa impartasiti

multumesc