Buna,

Am un server remote (web+mail) la care doresc sa ii fac un backup
periodic.

Am decis sa montez folosind sshfs serverul remote pe calculatorul ce va
face backup-urile si sa folosesc rdiff-backup. Problema este ca nu
gasesc o solutie multumitoare:
- nu doresc sa permit root login pe serverul remote.
- fisierele ce trebuiesc copiate apartin de useri si grupuri diferite
si multe nu pot fi "read by others"
- sunt mai multe grupuri deci userul backup ce monteaza folderul nu le
poate apartine tuturor

Astfel nu am nici o idee ce sa mentina securitatea si totodata sa
permita accesul userului backup la toate fisierele.

Va rog sa imi sugerati o solutie - fie si vorba de alt procedeu de
backup. In mare nu tin nici la sshfs nici la rdiff-backup. Ce doresc e
o solutie simpla  (e vorba de 2-3 gb de fisiere deocamdata) si
preferabil sa stie incremental snapshots.

Multumiri