> bdc 7.1 nu mai este mentinut (crapa de mare senzatie dupa update)
>
> uninstall bdc si install 'BitDefender-Antivirus-Scanner-7.6-4'

Pentru cei  doi ( daca sunt) utilizatori ai bitslack, cu aceasta ocazie am
schimbat si eu versiunea la bitslack-2.8 cu unica modificare ca am inlocuit bdc
cu bdscanner.

Nu stiu cum se va comporta cand expira licenta, nu imi e clar ce anume verifica
avand in vedere ca e un disc bootabil care isi face imaginea in RAM. Vom scana
si vom vedea pana atunci daca pot scapa cu un touch ceva.

Ce e misto e ca ( mi-a confirmat colega mea) nici in lista de preturi nu e,
deci nicid e vandut nu se vinde.

www.cg-gc.ro/linux/bitslack-2.8.iso