Pai asta nu prea e cluster si nu e nici o solutie de high availability.  E
un fel de failover manual ceea ce vrei tu. Daca ai SAN + storage subsystem
folosesti card-uri FC, daca ai NAS folosesti  card-uri ethernet/iscsi (cu
conditia ca serverul respectiv sa stie a boota de pe SAN sau de pe NAS).Daca
nu ai niciuna si nici nu poti simula un NAS (topic discutat pe aici)
probabil ca vei recurge la solutia very low budget (adica mutat discurile
alea manual).