Salutare,

Rulez frecvent comenzi de genul

   - telnet host1
   - telnet 1.2.3.4 80
   - ssh m...@host5

și mare parte din activitatea mea e defapt remote. Aș vrea să pot modifica
bara de titlu a terminalului în care pornesc astfel de comenzi astfel încât
să reflecte stația remote pe care mă aflu (ajută când dau ALT+TAB și poate
nu o să mai dau multe comenzi aiurea, pe alte stații).

Momentan, folosesc ca terminal "terminator", dar sunt dispus să folosesc
altceva (gtk-based sau mai simplist).

Mă gândesc că pot face niște alias-uri ca atunci când rulez telnet x să
ruleze defapt ceva de genul 'terminal --title "telnet bla bla"; telnet', dar
dificultatea constă în identificarea parametrului pe care îl trimit comenzii
(în alias) și 2, după ce termin de executat comanda, aș vrea să revin la un
titlu mai sugestiv.

So - cunoaște careva o rețetă care sa scrie comanda curentă în bara de titlu
a terminalului?

Mulțumesc,
Adrian