2010/10/17 Alexandru Juncu <alex.ju...@rosedu.org>

> mai

> Mai există și Linux+ de la Comptia care este destul de neutră. Și,
> relativ recent, certificarea clasică Linux+ a fost aliniată (zic ei)
> cu LPIC-1. Adică aceeași curiculă, aceleași examene (ca număr, ca preț
> și conținut). Acum, dacă obți Linux+, obți automat și LPIC-1 (invers
> nu e valabil).
>
> Mai exită o certificare de la Novel. Dar e vendor dependent. La fel ca
> RHCE-ul. RHCE-ul cred că e cea mai bună variantă dacă știi că te
> îndrepți spre un loc unde se lucrează cu servere Red Hat Enterprise.
> [...]

nu vreau sa stric entuziasmul nimanui, dar ma indoiesc ca certificarile de
la LPIC/Comptia ajuta la ceva. Teoretic , RHCE ar avea o oarecare
importanta, in sensul ca sunt destui inapti prin mediile enterprise (HR,
management, etc) care sunt siguri ca RHCE-ul e o dovada certa a
cunostintelor viitorului angajat ( ceea ce e fals, bineinteles).