2011/10/4 manuel "lonely wolf" wolfshant <wo...@prolinux.ro>:
> si dupa ce porneste un bash din care porneste un ksh din care porneste
> un zsh ce se intimpla ?

Simplu, e o invalidare de contract.

Ii dai omului acces de root pe masina ta cu conditia sa coopereze si
sa se lase auditat sau nu-i dai de loc. Asta cu spionatul e problema
de gradinita. Daca nu se poate pune problema de trust, il pui sa se
dea pe un server izolat si reproduci tu manual ce-a facut pe cel de
productie.

Also, +1 pt. sudosh.

--
Petre.