On 07/01/2012 04:31, Adi Pircalabu wrote:
> Cat timp a trecut de la reboot pana cand a inceput sa faca figuri? Ce
> s-a schimbat intre timp in retea? Dar pe server? Vreun update de
> pachete intre timp?

Mai nimic. E 'up' de la ultimul meu post:
# uptime
  17:05:50 up 17 days

Am facut doar niste update-uri la sfarsitul anului, ce a fost important
printre cele 10 pachete update-ate:
   Dec 29 21:07:16 Updated: iputils-20020927-46.el5.i386
Dar si cu iputils-ul anterior facea aceleasi chestii, inclusiv cu unul
recompilat de mine. Iar dupa update nu a aparut problema pana ieri.

In ce priveste reteaua vad doar urmatoarele chestiuni in messages:
Jan  4 17:21:15 uranus kernel: eth0: link down.
Jan  4 17:21:22 uranus kernel: eth0: link up.
Jan  4 17:22:00 uranus kernel: eth0: link down.
Jan  4 17:22:03 uranus kernel: eth0: link up.
Insa oricum, au aparut problemele 2 zile mai tarziu. Fizic nu s-a
schimbat nimic in retea.

> Poate fi vorba de timeout cand citeste de pe socket, pentru care
> trebuie aflat motivele. Ar fi interesant daca ai putea sa faci ceva
> debug in resolver.

Deja intru in chestiuni complexe plecand de la o problema deocamdata
minora :-)

> grep "hosts:" /etc/nsswitch.conf
> cat /etc/hosts

# grep "hosts:" /etc/nsswitch.conf
hosts:      files dns

# cat /etc/hosts
127.0.0.1               localhost.localdomain localhost
::1             localhost6.localdomain6 localhost6

Mersi,
--
Catalin Bucur      mailto:c...@geniusnet.ro
NOC @ Genius Network SRL - Galati - Romania