On 28/11/2012 05:48, Radu Anghel wrote:
> Valoarea lui Raw_Read_Error_Rate nu conteaza.
>
> 197 e 0 dupa fsck, nu? HDD-ul e Western Digital? CentOS 6?
>
> Am patit si eu chestia asta de cateva ori, smartd plange de pending
> sectors, smartctl le vede, dupa fsck sau alte masuri mai disperate
> (gen badblocks -w, dd if=/dev/zero of=/dev/sdX) dispar din pending dar
> nu apar ca reallocated.
>
> Prima data cand s-a intamplat am tras aceleasi concluzii, HDD cu
> bad-uri, inlocuit, rebuild RAID, RMA HDD.
>
> A doua oara am inlocuit cablul, doar n-o fi stricat si HDD nou.
>
> A treia oara google.

> [...]

Pare sa fie plauzibil ce zici, nici eu n-as da vina neaparat pe hdd. E
Centos 5.8, WD, dar - nu pot baga mana in foc - nu cred ca 197 avea alta
valoare decat 0 inainte de fsck. Cert e ca nu facea sync-ul la una din
partitiile din raid dupa ce am pus hdd-ul nou, asa ca m-am apucat de
cercetari. Acum, dupa fsck cu badblocks e totul in regula.

--
Catalin Bucur