On Sat, 01 Dec 2012 12:42:21 +0200
Flower <flowe...@golia.ro> wrote:

> http://alternativeto.net/software/pidgin/
>
> Pe mine nu mă mulțumesc alternativele. Momentan pidgin mi se pare cel
> mai calumea dintre ele. Cu ce anume te-a supărat?

pai sa le luam pe cele mai importante

1. nu pot sa caut in loguri intr-un mod decent (sunt aranjate pe conversatii
doh)

2. mi se tot ascund ferestrele , iar conversatiile noi nu se adauga in lista,
ci stau si rad de mine in iconul de la pidgin

(mi-am dezactivat osd-ul care oricum ma enerva ; daca scriu 2 oameni odata nu
mai intelegi nimic).

3. daca folosesc multi-desktop ( si stau cu fereastra de conversatii deschisa
), o caut de-nnebunesc ca nu e niciodata unde trebuie

Am cautat toate variantele si in afara de "always on top" + "on visible
workspace" (care consuma spatiu pe ecran) toate variantele sunt enervante

4. desi conversatiile se pot inchide cu esc, fereastra "principala" NU . Sic!

si 5. asa zisa optiune sa-ti arate X linii din istoricul conversatiei, daca
vrei prea multe linii sau ai fereastra prea mica, nu iti deruleaza scrisul si
nu vezi ce scrie omu .

Mersi de alternative o sa le studiez.