FYI:

Am forjat in toate felurile un intel de 40 gb (seria mx25), timp de vreo
2 (3?) ani.

Merge si acum exceptional - desi l-am folosit fara trim , si aproape
mereu full.

L-am schimbat ca mi se umplea disku saptamanal.

L-am dat unui coleg fara sa-l "factory delete" si merge f. bine . Nu am
vazut o degradare de performanta .

Acum am un samsung 120gb , care merge ceva mai repede "la cifre" dar nu
in mod sensibil la ochi .