Salut,

   Poate ma ajutati careva care lucra cu asa ceva, am
urmatoarea situatie:
- intr-o retea exista cateva servere(cam 15), pe care ruleaza
virtualizat diverse containere(multe), care se modifica destul
  de des;
- pana acum faceam routarile(static) pe gatway,cat si pe serverele
  din LAN(unele containere trebuie sa se vada intre ele, altele nu);
- acum a cam devenit complicat, si vreau sa simplific treaba asta;

  Ce as vrea eu(habar nu am daca este posibil, sau nu):
- cand am de facut modificari(sa zicem ca adaug un container nou)
pe un server, sa "setez" doar pe acel server "un serviciu/ceva",
si restul serverelor sa importe acea informatie, ceva de genul:
- host-ul cu IP-ul X.Y.Z.T, este accesibil via gw 172.16.0.N(adresa
serverului care gazduieste acel container);
- as dori ca aceasta informatie de routare, sa poata fi si stearsa
sau modificata la un moment dat;

   La intuitie as crede ca treaba asta se face cu routare dinamica,
OSPF/BGP/ZEBRA!! Daca e asa cum ma gandesc eu, cum as putea simula
  sau testa asa ceva, inainte de a face modificari in acest LAN ?
Sunt deschis la orice rezolvare/sugestie!

Mersi

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php