Salut,

Am un sistem functional de ani de zile cu Debian instalat. Incerc sa ma
pregatesc de un upgrade la versiunea 7, dar inainte de asta as vrea sa
fac un update la pachete. Din pacate nu prea mai vrea sa faca ce vreau
eu, rasneste intr-una la verificarile de pachete, dependinte, conflicte
etc., cred ca a mers asa si vreo 2 zile, timp in care pare ca sistemul
mai pierde ceva din stabilitate, din cate vad in loguri cam pana cand
termina ram+swap.

root@arad:~# aptitude safe-upgrade
Resolving dependencies...
open: 1212; closed: 2196; defer: 80; conflict: 159

                         ^C

# uname -a
Linux linux 2.6.32-5-686 #1 SMP Mon Feb 25 01:04:36 UTC 2013 i686 GNU/Linux

# cat /etc/debian_version
6.0.7

Pana la urma am facut update-uri folosind apt-get, dar as vrea sa stiu
ce nu ii convine, sa nu am vreo surpriza la upgrade-ul de distributie.
Daca are cineva o idee de unde sa incep, please...

Mersi,
--
Catalin Bucur