On Thu, 2013-11-21 at 21:53 +0200, Petru Ratiu wrote:

> Salutare!
>
> După ceva pauză, vrem să repornim întâlnirile RLUG. Întâlnirile vor avea
> un format similar cu cel de până acum dar vrem să acoperim un subiect
> anume în cadrul fiecărei sesiuni. Mai precis, avem pentru început
> următoarea listă inițială (parcurgeți-o și veniți cu idei):
>
> * Chei si security
> * Cluster
> * Mobile
> * HTML5
> * Databases of all kinds
>
> Ne propunem să realizăm o primă întâlnire la mijlocul lunii ianuarie,
> [...]

As putea sa contribui cu "Carnetelul" :

Dezvolt de vreun an incoace un tool "universal"  pentru "memoria
afacerii" si comunicare intre membri echipei/echipelor .

L-am putea folosi ca wish list, todo list, roadmap, platforma de votare,
(tehnical) knowledge database, minuta pentru intalniri si orice altceva
vreti sa "write down" si sa nu uitati.

Se pot publica anumite noduri de informatie catre wiki-uri, xml sau prin
inner frame .

( ceva intre evernote/google apps/tomboy, poate un pic mai orientat pe
productivitate si spre unificare a informatiei )

Tehnic vorbind, e un serviciu + db, gazduit (ofer o schema gratuita pt
lug) la mine + Aplicatie DESKTOP java swing (windows/linux/mac OS) .

Aplicatia desktop consuma un pic de ram intradevar, dar se poate folosi
90% numai din tastatura ( contrar programelor sus amintite ) .

( avem in roadmap versiune de android, web si ios - dar , conform
resurselor .... o sa dureze )

Sa-mi ziceti daca vreti sa-l vedeti . E ready de demo pe 15 dec.