On Tue, 2014-04-22 at 08:50 +0300, Vali Dragnuta wrote:

> Nu inteleg ce tot va aberati cu pi-ul, performanta pe care o poti scoate
> din el pus pe post de storage este groaznica. Cu sau fara hub usb atit
> discurile cit si traficul de retea vor trece prin acelasi bus usb de pe
> raspberry pi. Mai mult, pentru ca usb2 este semnificativ mai ineficient
> la transferurile intre cpu si periferice, orice activitate sustinuta pe
> busul usb se reflecta in cpu usage foarte mare, iar pi-ul nici la cpu nu
> sta extraordinar.

asta stim cu totii, doar nu crezi ca ne inchipuim ca e vreo racheta
ceva ..

pur si simplu pt ce am eu nevoie e suficient.

Si avantajul major, RPI IL AM DEJA .

> Una peste alta, pentru citi bani dai pe un raspberry pi + un hub usb +
> carcasa pt hard disc usb daca nu o ai deja + carcasa pentru raspberry pi
> + sursa pentru pi + sursa pt usb hub  iti iei cel mai ieftin NAS de 3.4
> mil care are  sanse sa suporte o rata de transfer mai mare.

PI = 200 lei
hub 4A = 75 lei
alimentator de PI ai de la telefoane
sursa pt hub e inclusa in hub ...
carcasa PI = 20 lei

ma intreb daca pe nas ieftin 3.4 mil poti sa-ti instaleti transmission
daemon, xbmc, rsync you name it.

+ tot iti trebuie un hub daca vrei sa bagi mai multe chestii in el .

> Acum, daca vreti musai sa mergeti pe varianta diy puteti face asta, dar
> mergeti pe o platforma mai performanta (ex cubieboard care are deja sata
> onboard + ethernet corespunzator). Lasati prostiile cu raspberri pi -
> ala poate fi bun pentru multe lucruri dar nu pentru asta.

dragut cubie asta, mersi de sugestie

as putea adauga ODROID : http://hardkernel.com/main/main.php