Salut,

Pe un server am adunat cateva sute de mii de mailuri aranjate pe ani de
zile, la care se adauga mereu mesajele din fiecare zi. Practic a ajuns
un fel de arhiva in format maildir. Am configurat un dovecot ca sa pot
accesa prin imap arhiva si sa fac ceva cautari (folosind Thunderbird),
insa merge greu spre deloc. Probabil sta mult sa faca indexarea
folderelor (i-am scos optiunea sa le traga si local) ca iti piere cheful
sa mai cauti ceva.

Stie cineva vreo interfata web (sau alta metoda) care sa fie simpla,
eficienta si sa pot face cautari? Adica sa indexeze regulat ce e in
folderele alea, astfel incat sa pot cauta candva relativ repede un mail
dupa subiect/expeditor/destinatar/body. Am gasit o combinatie sa
introduc mailurile alea intr-un mailman, dar nu prea are search.

Banuiesc ca exista idei mai bune ca ale mele, asa ca le astept :-)

Mersi,
--
Catalin Bucur