On Mon, 2014-11-10 at 11:53 +0200, Paul Lacatus (Personal) wrote:

> [...]
> migrez mare parte din statiile de lucru cu necesitati minimale :
> suite office, e-mail, browsing internet , clienti SAP catre Linux.
> Actualmente respectivele statii ruleaza Windows XP sau Windows 7 . Ca
> suite de office utilizate  :open office , progrme acces internet :
> thunderbird+ firefox .
>
>   Vreau sa stiu daca cineva a facut aceasta operatiune, daca a fost un
> succes story , daca sunt firme capabile sa asigure consultanta si
> suportul pentru operatiune . Care sunt distributiile recomandate , din
> primele cautari ale mele as merge pe Ubuntu xx.xx LTS

personal iti recomand Mint 17 Mate LTS .

Mate = gnome 2

bazat pe ubuntu LTS .

eu unul nu inteleg cum pot oamenii sa lucreze in Unity .

+ libreoffice

O parte dintre clientii mei ( restaurante in principal ) au acceptat la
Backoffice sa lucreze pe linux , iar ponderea de linux in frontoffice
este > 90% .

nu stiu cu clientii de SAP , dar daca sunt web sau java, nu vad
probleme .