Nu ar trebui sa aiba de-a face cu apt, din cate stiu eu solutia corecta e
sa ai cum trebuie gai.conf sa nu-ti returneze adrese v6 la care nu te poti
conecta. Also, nu e exagerat sa dai disable la ipv6 daca nu-l folosesti, ba
chiar e recomandat sa o faci pana nu esti gata (stiu povesti misto cu
servere care s-au trezit ca erau wide open pe v6 din cauza de
auto-configuration si firewall v6 lipsa).