Salut,

Un Fedora 19 incerc sa il fortez sa faca un fsck la reboot, dar sa
raspunda si cu "y" la intrebari si sa rezolve automat problemele (chiar
daca sa spunem ca sunt mai grave si in mod normal sistemul m-ar lasa
intr-un shell sa fac eu asta manual).

"Pe vremuri" existau niste optiuni:
Optiunea 1:
  touch /forcefsck
  echo "-y" > /fsckoptions
Optiunea 2:
  cat /etc/sysconfig/autofsck:
    AUTOFSCK_DEF_CHECK=yes
    PROMPT=yes
    AUTOFSCK_TIMEOUT=10
    AUTOFSCK_OPT="-y"

Din cate am testat nu imi merge nimic din ce e mai sus. Scriptul de boot
care interpreta chestiunile astea era /etc/rc.d/rc.sysinit la care s-a
renuntat odata cu integrarea lui systemd. Asa ca inclin sa cred ca asta
ar fi motivul pentru care nu functioneaza. Probabil si pe CentOS 7 e
aceeasi situatie, inca nu am testat.

Stie cineva daca s-a renuntat la optiunile astea si s-au introdus altele
noi? Sau trebuie sa stau intr-un picior si cu mana stanga ridicata dupa
ce dau reboot?

Mersi de ajutor,
--
Catalin Bucur