În 2015-03-16 17:37, manuel "lonely wolf" wolfshant a scris:

> ca maintainer Fedora de vreo 8 ani si cu accent exclusiv pe EPEL de
> vreo
> 3 ani incoace, as putea sa jur ca EPEL nu a avut si nu va avea
> niciodata
> kernele. sa fiu sincer nici nu stiu cu ce confunzi, cele mai apropiat
> "potriviri" ar fi proiectele ElRepo ( distribuim kernel-lt si kernel-ml
> ) si Xen4Centos ( deocamdata distribuim xen4 pt CentOS 6, sint in lucru
> si versiunile pt C7 )
> poti te rog sa imi dai un link (din orice mirror EPEL) catre acel
> [...]

Corect, am gresit eu! Trebuia sa zic ca este vorba de repo-ul furnizat
de openvz.org(vzkernel):

http://download.openvz.org/openvz.repo

> PS: openvz e minunat cind merge si daca ai control asupra masinii
> gazda.

Corect din nou. Ca sa fiu f. exact openvz la mine a mers/merge bine
intotdeauna, folosind kernele de la repo-ul openvz.org, sau de la
debian(la 6.x era prezent in distributie)

> Cind ai doar un VPS iar firma de hosting "din motive de securitate" a
> castrat kernelul, poti sa te impusti. Cel mai adesea nu merge nimic,
> incepind cu iptables si swapping. Zilnic apare in #centos cite un
> amarit
> care plinge din aceste cauze

Nu contest ca e si asa ceva. Dar din ce mentiona initiatorul acestui
topic, mie mi-a lasat impresia ca are control deplin asupra acelui
server.

- pentru atasamente tip Office va rugam sa folositi format OFFICE 97;
- nu trimiteti date personale (CNP, copii dupa acte de identitate etc).

 O lista completa cu reguli de utilizare exista la:

http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php?topic=2000.msg3106#msg3106

C.A.S.J. Brasov - B-dul Mihail Kogalniceanu, nr. 11,Brasov
[web-site]: http://www.casbv.ro
[forum]: http://gw.casbv.ro/forum_smf/index.php