Nicolae Moldoveanu wrote:
> Salut,
>  Am instalat Debian 8 si nu imi merg tastele functionale Fn. M-ar interesa
> asa (in ordinea importantei): - volum si mute - luminozitate ecran
>  - activare/dezactivare iluminare taste
>  - video output Tastele de volum touch alea de deasupra tastaturii nu merg
> nici ele, nici macar eject. Laptop-ul este un Dell Studio. Merge doar Fn- F4
> si Fn-F5 (luminozitatea displayului).
> In Ubuntu 14.04 LTS pe care l-am avut pentru citeva zile tastele mergeau si
> am schimbat si in BIOS de la Functional la Multimedia si inapoi, fara
> [...]

Se pare că nu contează dacă pui sau nu linkurile, tot în Spam ajunge în
mod normal în Gmail mesajul tău… Excepție făcând cei ce au filtru pentru
mailurile RLUG și au bifat opțiunea „Never send to Spam”. Și la care ne
scrie în webmail: „This message was not sent to Spam because of a filter
you created.”

Sper să ajute că-ți răspund, să-ți scot firul de discuție din spam
pentru cei ce folosesc Gmail. Acuma mai rămâne să ne spui cu ce te-ai
ocupat în ultimii 5 ani, de a ajuns Google să-ți taxeze mailurile în
halul ăsta… :-]