On 18.10.2015 17:17, Andrei-Florian Staicu wrote:

> Am un host fedora 22 si un guest kvm/qemu centos 7 cu instalare minimal.
> Amandoua au toate update-urile. Cand ii dau guest-ului shutdown din ssh,
> ramane cu "Halting." si nu se opreste decat cu virsh destroy. In schimb,
> daca ii dau cu virsh shutdown, se opreste normal.
> S-a mai lovit cineva de asa ceva?

N-am folosit kvm/qemu în producție (încă), da' la modul general e nevoie
de ACPI pentru shutdown via software.  Deci m-aș asigura că atât în
soluția de virtualizare, cât și în guest, toate îs în regulă din punctul
ăsta de vedere.  Poate în opțiunile pentru acel guest nu e activat
ACPI-ul?  Poate instalarea minimală din guest nu include demonul ACPI?

HTH