Salutare,

Încerc să-mi transform webcam-ul uvc-compliant într-o cameră IP cu suport
RTSP. Până acum am reușit să înregistrez conținutul expus de webcam (format
nativ mjpeg) în format video (mp4), dar încă nu reușesc să transform
ffmpeg-ul într-un server rtsp.

Spre exemplu, așa pot genera un fișier mp4 cu video și audio din cameră:
ffmpeg -framerate 3 -f mjpeg -i /dev/video0 -f alsa -i
plughw:CARD=Camera,DEV=0 -acodec libmp3lame -c:v libx264 -preset ultrafast
-r 25 -pix_fmt yuv420p -b:v 1500k -f m4v /tmp/file.mp4

Din câte am căutat pe net ar trebui să folosesc ffserver pentru a se ocupa
de semnalizarea de RTSP și am încercat să îi dau drumul cu următorul config:

HTTPPort 8099
HTTPBindAddress 0.0.0.0
MaxHTTPConnections 2000
MaxClients 1000
MaxBandwidth 1000
CustomLog -
<Feed mjpg-streamer.ffm>
File /tmp/mjpg-streamer.ffm
FileMaxSize 200K
ACL allow 127.0.0.1
</Feed>

<Stream live.h264>
Format rtp
Feed mjpg-streamer.ffm
VideoCodec libx264
</Stream>

ffserver pornește (dar nu ascultă pe 544/8544 - trebuie să mai sap), dar
dacă îi spun lui ffmpeg să scrie în /tmp/mjpg-streamer.ffm îmi scrie
streamul acolo ca fișier în loc să se pregătească de streaming. Probabil că
îmi lipsesc ceva parametrii.

Aveți vreo idee? S-a jucat cineva cu setupul ăsta?

După ce o să meargă, mai trebuie să îi fac ceva - să pornească streamul
ffmpeg după ce se conectează clientul - nu are sens să transcodeze non-stop
pentru 5 minute de view time pe zi. Ideas?

Mersi, și weekend plăcut!