On Monday 19 December 2016 13:49:03 Adrian Popa wrote:
> Poți vedea dacă încearcă să-l pornească cu
> systemctl status vodafone
>
> Eu aș încerca cu Before=multi-user.target în loc de after, sau comentează
> partea de WantedBy.

Pai in teorie usb_modeswitch ar trebui sa fie lansat de udev, nu ar avea de ce
sa aiba treaba cu scriptul vodafone.
Ca o observatie, eu am folosit in loc de /dev/USB0 ceva de genul:

port = /dev/serial/by-id/usb-
Vodafone_Group__Huawei__Vodafone_Mobile_Broadband__Huawei_-if04-port0

( ajustezi după gust). In felul asta eviti sa il mai ataseze fie la usb0, fie
la
usb2 dupa cum are el chef, in functie de ce alte usb-uri mai ai pe acolo. In
cazul meu am doua stick-uri si le tot ameţea.

Dar oricum poti sa vezi cu dmesg daca face modeswitch sau nu, chiar si pe
sistemele virusate de Lennart cred că udev nu are de ce sa aiba treaba cu
scriptul ppp. Cel mult sa ai nevoie sa rulezi ceva in plus ca sa faci switch-
ul, chestie care trebuie pusa in scriptul corespunzator.