Din cate inteleg e o combinaţie, am avut şi eu un incident cu un server pe
care l-am administrat până acum vreo şapte ani şi care stătea cu rdp-ul
deschis :) SMB e folosit pentru răspândire , dar poate intra prin diverse
metode printre care şi RDP ( reţeaua aia era relativ izolată, nu prea cred
să fi venit prin samba  deşi nu exclud, că nu l-am mai urmărit de atunci şi
nu stiu cine se mai conecta la el şi cum)