Sal all,

am o lista de clienti cu user/pass/keys pt a ma putea conecta pe SSH.
La lista asta ar trebui sa am doar eu acces, dar periodic mai am colegi
care au nevoie sa intre la client sa verifice sau sa repare bug-uri intr-o
aplicatie.

Exista o solutie prin care sa pot initia conexiunea SSH pe un server, si
apoi sa trimit conexiunea catre colegul care are nevoie sa intre acolo?
Ideea ar fi sa nu mai ajunga user sau pass sau keys la colegi, si sa ramana
doar la mine respectiva lista.

PS: unii clienti au VPN, ca sa complice treaba si mai tare, dar sunt destul
de putini, nu e asa trist daca raman cativa pentru care sa fie nevoie sa
intru "manual".

Thx