Salutare,

Apelez la experientele voastre din trecut legate de recuperari de date de pe
RAID. Problema mea suna in felul urmator: am avut un RAID 6 format din 8x 4TB
drives pe care am avut niste discuri virtuale qcow2 pentru niste masini de
Windows virtualizare intr-un KVM. Am sters VD-ul si am refolosit disk-urile
intr-un RAID10 care n-a apucat sa se initializeze decat vreo 8%. Exista vreo
sansa sa recuperez datele de pe fostul RAID6? imi puteti recomanda o echipa
care ar avea experienta si tool-urile necesare pt o astfel de operatiune?

Multumesc,
Stefan