On 06/04/18 15:28, Adrian Popa wrote:
Mersi!
Cred că cerințele s-au închegat după ce am căutat pe google, în timp ce
compuneam mailul... :)
O să-i dau bice.

La modul serios, cam astea-s motivele principale pentru care nu prea există discuții pe listele RLUG în ultimii ani: Google, StackOverflow, postări pe bloguri cu soluții la aproape orice, șamd.

Zilele astea resimt negativ lipsa unor asemenea resurse pentru o problemă de compilare în HP-UX, un Unix comercial în moarte clinică. Documentația publică de la HP nu mă ajută, suport plătit n-avem că ne-ar arde la buzunare, linkurile de pe forumurile HP nu prea mai merg de când s-au rebrenduit în HPE, iar colac peste pupăză problema e îndeajuns de obscură ca să fiu probabil primul pe lume care a dat de ea.