Probabil se bazează pe nsupdate care funcționează, dar nu e chiar asa
granular (sau poate nu am studiat destul, dar mai bine scot de tot bind-ul
din ecuație).

Nu mi-e frica de api http, ba chiar m-am lovit de un caz în care chiar ar
fi de preferat unui nsupdate.

Bine, dacă serverul de dns ar ști și de înregistrări efemere, cu atât mai
bine 😛 (nu m-am uitat prin sursele de la acme=dns dacă are asa ceva, însă
pluginul doar adaugă, la șters nu face nimic)