On Fri, Oct 23, 2020 at 5:18 PM Alex 'CAVE' Cernat <c...@cernat.ro> wrote:

> din ciclul "bah, tu n-ai servici" (nea marin miliardar sa traiasca!) tot
> nu mai fusese de mult flama de vineri
>
> o discutie filosofala, bazata pe linux-urile actuale care mai toate au
> instalat bash-ul (versiune minim 4.0), deci din start zic ca nu mizez pe
> "suportabilitate" si posix, insa: bash 4 gasesti la orice pas e axioma

Daca e axioma atunci n-ai problema asta. Daca ai problema asta, atunci nu e
axioma.

Adica daca ai bash oriunde ai tu treaba, feel free sa faci ce vrei in bash.
Daca te trezesti ca n-ai, ori pui, ori te descurci fara.

(Eu unul in ultima vreme ma tot dau cu containere si e rar sa am bash dar
fiecare cu axiomele lui).

Acu daca chiar voiai sa faci flama ziceai ca powershell e net superior si
aveam ce vorbi, asa doar te-ai aflat in treaba...

--
P.