On 27-Jan-21 18:24, manuel wolfshant wrote:
> mie nu mi  s-a intimplat vreodata, de cind ma stiu cu apache -- aka
> 1999 -- apachectl graceful sa nu fi facut ceea ce trebuie.

aici iti dau eu un exemplu: la un apache 2.2 cu chroot din mod_security
un simplu reload nu ajungea daca voiai ca fisierele de conf sa ramana
strict in /etc-ul de la mama lui

insa nu ma refeream in mailul initial la avioane de genul, ci la
configuratii "normale" sau uzuale ...

iar "belelele" de care stiu era neincarcarea noilor certificate la
apache (candva), respectiv ignorarea modificarilor de listen la nginx;
poate or fi si altele dar nu-mi aduc aminte sa ma fi lovit de ele

Alex