Daca compari mere cu pere, primul pas e sa incerci sa elimini mai bine
diferentele. Din ce zici tu inteleg ca compari transferul facut cu iperf cu
ceva pe http. Http ce? Poate serverul ala are el ceva special, poate iei
dintr-o aplicatie care genereaza datele alea din ceva gatuit, etc. Daca
zici ca sigur-sigur nu e nimic fancy acolo si ca wgetul pe localhost merge
bine, poate e cazul sa te uiti mai atent la firewallurile de pe drum, poate
are cineva idei crete despre traficul pe tcp/80 care nu se aplica la iperf.
In orice caz, mai redu nitel diferentele dintre scenarii. Ce ti-a zis pana
acum testul cu iperf e ca nu e de la retea (si daca poti sa opresti
serverul http sa pui iperf in locul lui pe acelasi port poti elimina si
dubiile privind limitarile de banda de pe firewalluri), de-acu te uiti la
nivelul de aplicatie (http adica).

--
P.