On 6/4/21 4:40 PM, Adrian Popa wrote:
Din păcate îmi trebuie kitul iso pentru că din motive de hardware special
(FC spre un storage) trebuie să ruleze bare-metal.
well, nu stiu cazuri de restrictii de rulat chestii bare-metal..
exista posibilitatea maparii unui device din host in container cu --device
https://docs.docker.com/engine/reference/commandline/run/
http://docs.podman.io/en/latest/markdown/podman-run.1.html

si N.B. la chestia cu permisiile:
https://www.redhat.com/sysadmin/files-devices-podman

asa o sa ai deviceul disponibil IN container dar trebuie tot in container
sa ai si driverul corespunzator

HTH,
Adrian

Dar mulțumesc de sugestie. În caz că nu găsesc fur kernelul/bootloaderul de
pe un sistem funcțional și rootfs-ul din docker. What could go wrong?
:)

On Fri, Jun 4, 2021 at 3:46 PM Adrian Sevcenco <adrian.sevce...@cern.ch>