On 12/27/22 16:26, valy cozma wrote:
parerea mea despre raspberry este "impartita" - dragut dar inutil si
pierzator de vreme .

exista acum lenovo SH micropc USSF ceva gen , un pic mai mari e drept (dar
au carcasa (sic)) , cu ssd e racheta , arm64 arch , "tot ce vrei,
fara pierdut vremea"

Avantajul lui pi e acel port de uz general. Dacă ai nevoie să comanzi ceva cu pinii ăia e chiar util. Dacă nu... nu :)

Dar eu îl am prin casă așa că m-am gândit să îl folosesc la ceva, mai ales după ce m-am enervat că nu am putut printa un pdf mai mare. Altfel chinezăria aia cu openwrt e chiar simpatică, au și unul cu cartelă GSM și baterie (și evident tot cu carcasă :) )

--
This mail was scanned by BitDefender
For more information please visit http://www.bitdefender.com/