Am văzut azi că s-ar fi făcut 30 de ani de la primul Slackware.

Eu personal încă mai țin vreo trei, le-am upgradat recent la 15.0 și evident merg fără probleme. Două sunt servere unde știu că nu există prea multe planuri de dezvoltare, deci șansele de a rula alte aplicații decât cele deja existente sunt nule.

Pentru că de fapt singura problemă asta e, dacă aplicatia ta nu e în distribuție trebuie să pui mâna să o compilezi, ceea ce nu e complicat, dar după aia trebuie să o și întreții, ceea ce chiar e nasol.

Ce mă miră e că nu s-a găsit cineva să îi facă legătura cu docker world, nu văd cu ce e mai bun și mai light alpine :)

Pe al treilea îl folosesc ca desktop ocazional ( de fapt e Zendwalk, m-am gândit să evaluez conceptul) și e ok și cu el, arată mișto, se mișcă bine etc... Probabil cineva ar trebui să scrie un wrapper ca lumea pentru appimage și ar bate Debian la fundul gol :)

Așa că "La Mulți Ani"

:)