Aia pe care o foloseam eu, derivată din installerul de slack, avea uclibc, cred că într-o vreme cam asta se folosea. Tot așa, am mai înlocuit și eu cu binare pe ici pe colo. Dar nu m-am mai interesat de mult.

Depinde și ce aplicații păstorești, cred că eu pe vremuri am avut probleme cu rulat bitdefender cu uclibc - că pe ăsta îl integrasem în imagine-  dar de la o anumită versiune în sus a mers.