Scuze, nu am specificat pentru ce imi trebuie. Sa dezvolt aplicatii. pentru
asta imi trebuie.
   XFree86 este o implementare de X. Asa cum Linux este implementare de POSIX
- nu vei stii ce vrea standardul POSIX doar citind kernelul Linux. XFree este
open, X nu este open, X are specificatii, XFree doar le implementeaza.
   Sau ma insel?
                        sp00ky
On Wednesday 24 July 2002 09:40 am, Serghei Amelian wrote:

> Atat timp cat sursele pentru XFree86 sunt publice cred ca sunt destul de
> open.

> Ce anume vrei sa faci? Sa dezvolti aplicatii? Sa scrii drivere?

---
Pentru dezabonare, trimiteti mail la
[EMAIL PROTECTED] cu subiectul 'unsubscribe rlug'.
REGULI, arhive si alte informatii: http://www.lug.ro/mlist/

Raspunde prin e-mail lui