Era sa uit de Jpilot, dar asta se pare ca nu se descurca cu
USB.  Weird pentru ca il are in optiuni pentru setarea
legaturii (serial, usb, ir).

JPilot :
Eu am un handspring pe USB si daca respecti ce zice ( adica sa apesi "hotsync" pe palm si _apoi_ pe pc merge fara nici o problema ). Si face un sync foarte destept :)

Gnomele are pe undeva "pilot conduits", se pare ca jpilotul stie si asha ceva. Eu nu m-am jucat cu mailul, dar celelalte merg bine.

Trebuie sa spun ca nu am avut nevoie sa compilez NIMIC ...

( Mandrake 8.2 )

Valy