> Pai cred ca ar trebui sa incepi prin a vedea features la fiecare si sa
> vezi daca chiar ai nevoie de features-urile noi din subversion/bk fata de
> CVS. Personal CVS imi satisface toate nevoile ce tin de file versioning ;)

Am si eu o chestie care ma roade de multa vreme : documentele se tin in doc ( politica firmei ). Exista vreun tool ( pe bani, fara bani, nu conteaza ) care sa stie sa faca diff pe fisiere doc ( eventual si alte natii ) ??

Eu am incercat sa-i trec pe latex da' nu ai cu cine discuta ...

10x.

Best Regards, Valentin Cozma One5 Corporation