salutare,

am scris pt cineva niste cd-uri ( persoana respectiva are un MAC ).

acuma problema e ca nu am apucat sa intreb daca au mers sau nu, eu am scris cu joliet,
rock-ridge shi hfs .

la hfs nu am mai dat fisierul map intrucat din cate am inteles eu acolo definesti
numai formatele necunoscute. eu am scris niste avi-uri, asha ca am considerat
nenecesar.

cam ce am observat :

1. hfs-ul a trunchiat numele de fisiere la 8.3 . ce e ciudat e ca nu toate au patzit
la fel, ci numai cateva.

intrebarea e asha : am facut bine ce am facut ? care a mai lucrat sa ma traga de
urechi unde am greshit.

shi a doua intrebare : care sunt sansele ca un om normal sa poate vedea un divx pe mac
?

mersi fain

valy

Raspunde prin e-mail lui