Raspundeti toti acum ca sa stim daca luam autorizatie sau nu.
Este nevoie de raspunsul Dvs. pentru un Bucuresti "normal" in
care centrul vechi sa fie pastrat asa cum este in toate capitalele
europene, iar blocurile de business sa se faca intr-un cartier nou.

Nu putem fi de acord cu DEMOLAREA primei policlinici din Bucuresti,
datand din 1860, realizata de Carol Davila, parintele medicinei romanesti.

Daca va pasa, daca traiti in Bucuresti, votati acum
la adresa web de mai jos:

Veniti la mitingul de duminica din Piata Universitatii pentru salvarea de la demolare a Policlinicii Coltea?
Mitingul va fi pe data de 12-noiembrie ora 13 in Piata Univ. Raspundeti acum !

Stefana Bianu <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
eu am votat ca vin, dar mai vin 3-4 prieteni care nu
au cum sa voteze
nefiind pe lista

stefana

--- Romania News <romanianews_[EMAIL PROTECTED]ca> wrote:

> Va rog sa votati astazi ca sa stim daca facem acest
> miting duminica !
> Vom lua autorizatie in functie de raspunsul
> dumneavoastra la acest sondaj !
>
> Dan Ghelase a scris:
>
> Va rog trimiteti acest mesaj la toata mass-media,
> in special ROMPRESS
> DG
>
> Romania News <romanianews_[EMAIL PROTECTED]ca> wrote:
> Veniti la mitingul de duminica din Piata
> Universitatii pentru salvarea de la demolare a
> Policlinicii Coltea? Mitingul va fi pe data de
> 12-noiembrie ora 13:00 in Piata Univ. Raspundeti acum !

> [...]

din clipul ARMELE PREGATITE realizat la ROSIA MONTANA
www.bitza.ro :

...armele le port cu mine mereu
am incredere in Dumnezeu !

Sponsored Link

Try Netflix today! With plans starting at only $5.99 a month what are you waiting for?
http://www.netflix.com/Signup?mqso=80010030

Share your photos with the people who matter at Yahoo! Canada Photos __._,_.___

Adresa web a grupului: RomaniaNews.net
http://www.RomaniaNews.net

Daca nu mai doriti sa primiti e-mail-uri:
[EMAIL PROTECTED]
Inscriere: [EMAIL PROTECTED]

Hotel bucharest romania Bucharest hotel romania Bucharest romania hotel
Romania Bucharest romania

Your email settings: Individual Email|Traditional
Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch to Fully Featured

Raspunde prin e-mail lui