Va scrie un om ca si voi. Un cetatean. Va scriu in numele a cativa cetateni
carora le pasa.

  Hei, nu sunt star rock, nu sunt "imparatul luminii", nu sunt carismaticul cu
lacrimi de crocodil, nu sunt tribunul, sunt un simplu cetatean.

  Poti in nebunia de stiri mass-media si de diversi super-analisti sa imi
citesti mesajul de mai jos ? Dureaza un minut...

  Este de la un simplu cetatean catre un simplu cetatean.

  Am fost intrebati, chiar din provincie vor sa vina la acest mars de duminica,
unde se afla locul de plecare al plimbarii de protest, a plimbarii de
recastigare a orsului nostru, orasul Bucuresti . Raspunsul acesta e mai jos,
precum si cateva argumente despre edilul=administratorul orasului platit din
banii nostri.

  Aici este harta unde se vede Catedrala Sf. Iosif.
http://www.romanianews.net/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=4&pos=3

  Duminica, 19-nov, ora 13:00

  Locul de plecare va fi de fapt chiar din fata Catedralei.

  Este timpul sa ne recastigam orasul !

  Este timpul sa ne luam inapoi orasul furat de administratorul lui (primarul),
administrator ce este platit de noi, are buget din banii nostri dar foloseste
banii pentru schimbari de borduri si demolari de cladiri istorice, pentru
furturi de terenuri din pietele publice, din parcuri, din centrul istoric,
pentru blocuri facute ilegal in centrul istoric pentru oligarhia politica ce
s-a transformat in rechini imobiliari .

  Locuiesti in Bucurersti ? Atunci Bucurestiul este orasul tau !
  Nu-l da unor administratori de urbe, unor edili care nu au respect pentru
istoria Romaniei, pentru valorile nationale, pentru identitatea nationala.

  Va scrie un cetatean simplu, ca si voi.

  Cititi acest chestionar / mesaj foarte important :
  http://forum.softpedia.com/index.php?act=ST&f=116&t=182407

  Ateneul Roman iti spune ceva? Palatul Regal iti spune ceva? Vrei sa fie DUPA
BLOCURI ? Vrei ca in Piata Revolutiei unde a curs sangele eroilor sa avem niste
blocuri inghesuite?
Daca nu vrei distrugerea identitatii nationale, vino la plimbarea de protest de
la ora 13 la ora 14:30 duminica de la Catedrala Sf. Iosif prin Piata Revolutiei
pana la Primarie.

malasorte71 <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
  buna ziua

sunt din ploiesti, si as vrea sa vin si eu la marsul de protest de
duminica.
am mai postat vreo 3 mesaje in care intrebamce poate face cineva din
provincie, dar nu mi s-a raspuns.
vreau sa stiu mai multe unde este punctul de intalnire, la ce ora,
si...cu cine as putea sa vorbesc, ptr ca sunt un strain printre
membrii grupului...
astept si eu un raspuns...
toate cele bune
Lucian Vasile

Now you can have a huge leap forward in email: get the new Yahoo! Mail.

Raspunde prin e-mail lui