Buna ziua,

  stirea a fost transmisa si pe acest grup, fiind preluata de pe alt grup
yahoo, nu stiu mai multe, dar am un deosebit respect pentru parintele Calciu
care a luptat contra comunistilor si a trecut 22 de ani prin temnitele
comuniste.

  Va multumesc,
  Cristian Savu

Romanian Museum <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
          Domnule Savu (Romanian News) ,

va rugam sa mentionati exact sursa (totdeauna cind scrieti ceva..) ...ca sa o
contactam si noi pt. ca nu ne este clar cine se ocupa acum de PR mai ales ca
tinarul care era mentionat pe unele comunicate, unul din apropiatii Parintelui
din grupul de tineri la care tinea dansul atit de mult si secretarul
consiliului parohial, nu ne-a putut spune nici dansul exact, nu a putut
raspunde decit la citeva din intrebarile noastre trimise in scris peste
noapte...de ex.ca la slujba de simbata numai inaltele fete bisericesti vor
rosti cuvintari..(speram ca nu din cele care au adus suferinta  parintelui
Calciu in trecut)

Desigur vrem sa stim si ce paragrafe au fost taiate si de cine si bazat pe ce
decizie (cum Parintele  este Pres.de Onoare al Ligii Romano-Americane de la
infiintarea ei in 1996 si un iubitor al muzeului nostru iar pentru mine un
sprijin moral inca din 1985 o cunoastem bine atit de Preoteasa si avem si
telefonul dansei si al fiului dansilor ..dar  nu ne permitem sa-i deranjam acum
iar de la biserica nu credem ca stie bine cineva cit de activ a fost Parintele
si in afara bisericii ..sau in afara bisericii orthodoxe.)

.......Intre timp a aparut un comunicat "al familiei" de la o adresa de email
care nu stim cine este, nu este de la contactul de media al biserici ci
dimpotriva ii este trimis si danasului ca si cum hotaririle se fac numai de
altcineva..desigur se fac de Episcopie si de Patriarhie ...dar cine este ?

Si nu se mentioneaza nimic despre grupurile Romfest/Rost/Noua Dreapta...ca si
cum nu ar exista..

si nici organizatiile civice pe care dansul le-a sprijinit..(ati vazut si alte
comunicate?)

Rodica Perciali
Romanian Museum, Romanian-American League

PS Cum avem niste ingrijorari rog sa transmiteti mesajul acesta si altora -
intregii liste de media a dvoastra - caci e important sa aflam repede ce
ziaristi se vor ocupa si daca vreo redactie sau oricine interesat vine din tara
aici  (rugam sa fim contactati, [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED])