Am facut ieri cateva poze pentru voi :-)

  Sunt cladiri noi din Vancouver. Oare de ce in Vancouver se construieste in
stil neo-renascentist, neo-gotic, neo-clasic iar unii arhitectii romani nu
respecta cea mai importanta Piata Culturala, istorica si arhitectonica - Piata
Palatului cu cele mai de pret monumente ale Romaniei? Chiar nu mai exista
respect pentru nimic in Romania, nu se mai respecta legile? - la mai putin de
100 de metri de Ateneul Roman si Palatul Regal Roman, prin lege, sunt interzise
orice fel de constructii... chiar nu se poate gasi un alt teren pentru blocuri
decat Piata Revolutiei? Daca doriti sa semnati o scrisoare deschisa pentru
salvarea Ateneului, a Palatului Regal, a Catedralei, scrieti-mi un email pe
privat romanianews_net @ yahoo.ca
Va doresc un Craciun Fericit !

http://www.romanianews.net/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=10

http://www.romanianews.net/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=10&pos=3