Regele citind Evenimentul zilei

  EVZ Special

Amintiri
Veronica Micle ii spunea lui Eminescu "Mitule iubit"
Versuri acasa la Eminescu
  O zi cu Regele Mihai I

  Palatul Elisabeta pare un muzeu in care rarii vizitatori merg pe varfuri
pentru a nu trezi istoria.

  ... Bucuresti: "Nu mai recunosc mare lucru din oras. Au fost daramate multe
cladiri si au fost construite blocurile
astea urate. Parca ar fi buncare."

  ... Nostalgie: "Cand sunt in Capitala, imi este dor de atelierul meu auto de
la Versoix. Mie nu-mi este teama sa ma murdaresc pe maini."
  ... Politicieni: "Prefer sa ma abtin, cu toate ca sunt cativa care merita sa
fie apreciati."
  ... Origini: "Am fost de doua-trei ori la castelul din Sigmarigen si am fost
impresionat de frumusetea lui si de felul in care a fost pastrat. Dar nicaieri
nu este mai bine ca acasa, in Romania."

  Cu regele la volan prin Bucuresti
  16.30 Dupa o jumatate de ora de odihna, Regele Mihai I a decis ca este
momentul unei iesiri in oras, alaturi de Principesa Margareta.  "Mergem la
Libraria Carturesti pentru a cumpara cateva carti scrise de Principele Radu. Am
ramas fara niciun exemplar", ne-a explicat fiica regelui, care ne-a facut
onoarea de a vedea cum se descurca Maiestatea Sa in traficul infernal din
Capitala.

  Mihai I a verificat fiecare buton dintr-un BMW ce seamana mai mult a avion.
"Eu am un Volvo, dar daca stii sa conduci nu mai conteaza autoturismul. Pare
cam complicat. Prea multe butoane", a spus suveranul, dupa care a demarat lin.
Principesa s-a jucat verificand functiile masinii, dupa care s-a oprit pentru a
nu face cine stie ce nazbatie.
  De la poarta Palatului Elisabeta si pana la intersectia din Piata Romana,
soferii nu l-au recunoscut pe rege, ba chiar erau sa-l acroseze din prea mult
exces de zel la volan.
  Sigur si calm, Mihai I a evitat ciocnirile si si-a continuat drumul ca orice
sofer profesionist. Prima persoana care l-a recunoscut pe traseul pana la
librarie a fost Ticu Dumitrescu, aflat intr-un autoturism ce a rulat paralel o
perioada. Acesta l-a salutat pe rege si i-a facut semne ca-l va cauta la
telefon.

Fostul suveran al Romaniei pregatindu-se demareze un bolid BMW

http://www.evz.ro/article.php?artid=287977

The best gets better. See why everyone is raving about the All-new Yahoo! Mail.

Raspunde prin e-mail lui