Sent: Tuesday, January 16, 2007 6:11:09 PM
Subject: vizita lui Basescu la Chisinau s-a lasat cu arestari

la Chisinau au fost hartuiti si arestati azi citiva tineri - printre care si
cetateni romani - care au scandat Unire! si Rusine!
  puteti citi textul de mai jos si ultimele stiri despre ei la urmatoarea
adresa.

  http://www.curaj.net/?p=1747

    16/1/2007
    Arest ilegal la Chişinău  Categoria: Opinii — Gh.Lupusoru @ 3:54 pm
    Am simţit pe pielea mea, azi, ce înseamnă stat poliţienesc, în cadrul
vizitei lui Băsescu la Chişinău. Câteva persoane, am
 încercat să ne exprimăm dezacordul faţă de politica oficialităţilor de la
Bucureşti în privinţa Basarabiei, scandând “Ruşine!”, dar am fost agresaţi atât
de cei care stau acolo de săptămâni întregi la coadă, la Consulatul României,
cerşind o viză, cât mai ales de securişti, prezenţi într-un număr impunător
acolo. După plecarea preşedintelui, am fost înconjuraţi, eu, subsemnatul, Oleg
Brega şi Silvian Paşoveanu,  cetăţean al României, venit pentru prima dată la
Chişinău, de unii cetăţeni ostili şi de securişti. Aceştia din urmă, ne-au
urmărit până la staţia de troleibuz. Atunci când colegii mei au urcat în
troleibuz, în urma lor a urcat un grup de securişti. Plecând, am observat că şi
eu sunt urmărit de securişti amplasaţi aproape la toate
 intersecţiile. Am reuşit să  scap de ei doar  prin  fugă, hăituit ca un
animal, adăpostindu-mă într-un bloc de locuit. Am încercat să iau legătura cu
Oleg, dar n-am reuşit, iar telefonul lui Silvian nu mai recepţiona semnale încă
la momentul când ne aflam în faţa Ambasadei.
Telefoanele rămân în continuare blocate şi nu reuşim să luăm legătura cu
colegii noştri. Semnalizăm cu îngrijorare situaţia creată şi facem apel către
autorităţile abilitate, reprezentanţii societăţii civile şi mass-mediei să
monitorizeze aceste cazuri de încălcare a drepturilor fundamentale ale omului.
Gh. Lupuşoru

Cheap Talk? Check out Yahoo! Messenger's low PC-to-Phone call rates.

Now that's room service!  Choose from over 150,000 hotels
in 45,000 destinations on Yahoo! Travel to find your fit.
http://farechase.yahoo.com/promo-generic-14795097

Raspunde prin e-mail lui